Alla inlägg den 17 september 2010

Av Dina - 17 september 2010 11:36

Efter att ha läst Sarahs blogg var jag bara tvungen att gå ut till vardagsrummet och fota min blomma som jag fått från henne för typ 6 år sedan.

Och den har blommat konstant sen dess...   

 

Av Dina - 17 september 2010 11:05

Det är mycket nu.

Nästan lite för mycket. Idag är det fredag och det känns i kroppen idag att jag inte har haft något ledigt. Och så jobbar jag helgen... *phu*


Jag har kommit till insikt vad som är den största kvinnofällan.

Att vi behöver jobba! Fy fan! Jag har inte tid med det! ;-)


Ta exempelvis måndagen. Fick gå upp kl 6 för att hoppa i duschen och göra mig iordning för att åka till Sös på mammografi. Det är nu 6 månader efter jag gjorde min första. (Då jag hade knölen vid bröstet)

Efter en kraftig försening var det äntligen min tur. Och jag kan säga att två dagar innan mens är mammografi inte att leka med. Jag skrek! (Men hon höll i) :-)

Mörbultad och med två röda bröst satte jag mig på bussen och ringde till Yvonne.

När jag ändå var på rätt sida kunde vi ta en avstickare på Hermans.

Vi lunchade där. Inte länge, för sen var det dags att gå till jobbet.

 

Jobbade fram till 21:30, var hemma ca 22:00. Hann inte ens och sätta mig, var tvungen att gå ut i förådet och hämta in väska och packa till Oliver som skulle åka på skolresa. Tog sedan ut hunden på sista "kissisen" och sen, när kl var 23 då först satte jag mig.

Och ungefär så har min vecka sett ut hittills...


Stolt Oliver:

Han hittade en maskros som mätte 99cm...

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards