Alla inlägg den 1 september 2010

Av Dina - 1 september 2010 09:49

Är det en vanlig dag?

Nej, det är ingen vanlig dag, för det är mammas födelsedag. Hurra, hurra, hurra!


Idag fyller min mamma år!

  

Tråkigt att hon inte är här så vi kan gratta henne ordentligt!

  

Massor med pussar och kramar från oss!


Av Dina - 1 september 2010 09:38

I min familj så är det jag som håller reda på alla nära och käras födelsedagar.

Jag har alltid haft en väggalmanacka där jag från år till år fört över alla som ska firas.

Men på senare år har väggalmanackan bytts ut mot endast filofax och digital kalender.

Så sätt och vis är det synd, för jag tycker det känns tomt på platsen där min almanacka brukade hänga.

Och allas födelsedagar har blivit huller om buller. Vissa har jag skrivit upp i filofaxen, vissa i datorn.

Men så häromdagen hittade jag den! Födelsedagskalendern.

Man bara fyller i allas födelsedagar på respektive månad och när ett år har gått så börjar man om igen med samma kalender. Hur smart som helst!

Och den hänger nu och fyller upp tomrummet efter min väggalmanacka.

Jag är sååå nöjd! :-)

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards