Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Dina - 15 juli 2010 23:28

Jag satt i bilen med Micke på väg in till stan. Plötsligt sätter sig något på mitt vänstra solglasöga.

Jag tar av mig glasögonen för att se vad det är och finner att en liten spindel ha klättrat ner från taket på bilen och satt sig på mitt glas och spann sitt nät.

Han var ganska envis och ville inte alls lämna min glasöga, det var ganska gulligt faktiskt och jag blev imponerad av hans envishet så när jag tillslut fick loss honom satte jag på växelspaken så jag kunde ta en bild av han.

Jag hann bara knäppa en bild som inte blev så bra, men jag hann inte ta ett nytt för plötsligt kom Mickes hand och skulle växla och den stackars spindeln blev krossad under ett av hans jättefingrar.

Om man tittar noga så ser man Mickes hand komma emot den.

Stackars den! :-(

 

Av Dina - 15 juli 2010 13:59

Då Mia och hennes kompisar lånade pappas båt utan några som helst sjökunskaper eller erfarenhet, packade vi in barnen i (så vi visste vad vi hade dem) och tog med dem på en runda minigolf.

Vi hade jättetrevligt. Det är så sällan numera man får umgås med sina barn och då uppskattar man det verkligen. Vi alla gjorde det.

Micke vann, sen kom Oliver, Mia och jag...

 


Av Dina - 15 juli 2010 13:47

I tisdags, min andra semesterdag, tog jag och Micke oss en riktigt "latdag". Så laddade med dricka, sololja och kortsordstidning tog vi oss ner till Myrsjön och la oss på gräset. Två gånger doppade jag mig. *stolt*

Däremot är jag inte lika stolt över bilderna på mig...

Men jag bjuder på det.

  Visst vore det konstigt om inte produktionsteamet från Baywatch hör av sig nu...? ;-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards