Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Dina - 17 juni 2010 21:26

Idag var jag ledig och solen stod högt i skyn. Underbart!

Mogonen började med frukost utomhus. D v s en shake i solen.

 

Efter det var det bara att göra sig iordning för den sista shoppingen.

Så kosan styrde till..... Just det, Forum! Ett bildbevis:

 

Jag gjorde så många fynd idag!

Först och främst när jag letade efter ett tillgodokvitto i min plånbok så hittade jag ett presentkort på Åhlens.

Så vi gick dit, jag hade ju haft kortet sen i vintras och det skulle inte behöva ligga i min plånbok i all evighet.


På Åhlens hittade jag fyra stycken linnen i olika färger och gissa vad mer...  En väska! Som f ö var på extrapris, så när jag gick till kassan så belv slutsumman endast 3 kr! Utmärkt!

Vi köpte även present till min svägerska och sen gick vi vidare.

Genom hela Forum och sen till Crispin, skoaffären.

Där hade dom 30- 70 % på vissa skor eftersom det inte fanns så många kvar så jag hittade dessutom ett par jympadojjor, och med mitt tillgodokvitto och med rabatten så betalade jag endast 105 kr för skorna.

Vad jag älskar sånhär shopping.

 

Väl hemma igen var vi slut, och vi satte oss i solen för att bättra på färgen.

Efter minimalt med kläder, trädgårdsarbete, promenader och cykling så ser jag inte ens solkysst ut!

  Det var skönt att slummra i solen och att göra ingenting.

Det varade tyvärr inte länge för mamma kom på att vi hade glömt lite saker till på lördag, då vi ska ha släktmiddag innan mamma åker, så det var bara att klä sig igen och traska iväg till Orminge Centrum.

På vägen dig kom jag ihåg att jag häromdagen så att det skulle öppna ett outlet på andra sidan bron från orminge c.

Så vi gick dit.

Och jag vill verkligen rekomendera alla som kan att åka dit, det fanns hur mkt som helst av märkeskläder, 30 -70 %.

Tyvärr hade jag lämnat stora plånboken hemma, så jag gick därifrån tomhänt, men jag kommer att gå tillbaks, snarast möjligast!


Till middag gjordes Fajitas, på mammas beställning. Väldigt mumsigt.

Nu är det soffhäng till "Indiana Jones och de fördömdas tempel".

Har sett den många gånger, men jag finner den underhållande som tidsfördriv.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards