Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Dina - 7 juni 2010 21:47

Tidigt på mogronen landade mamma på Arlanda.

Så tidigt att jag inte var vaken, därför kunde jag inte ta ett kort när hon kom, men väl när vi var hemma.

Athos blev överlycklig! Han vet att nu är det "fuck torrfoder!"

  

Sen tog vi en kaffe ute på altanen.

Jag tyckte det var strålande vänder, mamma klagade på kylan...

Efter att vi packat upp hennes väskor tog vi en promenad till Orminge Centrum och kollade vad som fanns i affärerna...  

Av Dina - 7 juni 2010 19:59

Jag och AnnaMaria hade bestämt att vi skulle ha tjejkväll på söndagen.

Vi hade bestämt att se Sex and the city 2 och sen skulle vi ut och äta.

Så vi gjorde oss iordning och sprang i högklackat för att hinna med bussen.

Jag ville att vi skulle ta ett kort tillsammans, jag och Mia, men åldersskillnaden blev så markant så jag föredrar ett foto var för sig.

  

Och alla på bion hade samma tanke. Går man på Sex and the City så var skorna viktiga. Men dom flesta var smartare än mig, dom hade tagit med sig fotvänliga skor och bytte om utanför biografen, även Mia hade om byte med sig men hon sparade det till efter bion. Jag fick så bråttom att jag gick ifrån mina och mina skor var dessutom ute på sin jungfrutur... Jag tog dom i handen när jag klev av bussen hemma senare på kvällen...

  

I kafféet vid biografen hittade vi Yvonne, kunde det bli mer toppen?!

Filmen hade inte fått sådär jättebra kritik. Men jag tyckte det var precis vad man förväntade sig av SAC. Filmen är två och en halv timme lång men det märks inte.

Vi skrattade högt vid flera tillfällen!

Lagom till filmen var slut var vi jättehungriga, kl var dessutom över 20 så vi styrde kosan till Kungshallen.

    

  Mia fick ta ett eget foto.

Och jag och Yvonne tog kort tillsammans.

Och inget blev sådär jättebra.

Nåja, vid midnatt var vi hemma och det var dags att gå och lägga sig.     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards