Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Dina - 19 maj 2010 13:22

Jag har märkt att det är när jag har tråkigt som jag har kläckt mina sämsta idéer.

Jag ska inte gå in på dom alla, för dom är några stycken, men en av dem iallafall.

Jag satt i bilen och kom på att jag hade några händelselösa dagar framför mig och för att stoppa dem sa jag till Micke att vi skulle gå och rida.

Micke:

- Aldrig!

Jag:

- Men kom igen, det kan bli kul!


Iallafall så hittade vi på annat och jag glömde bort ridnigen. Det här var några veckor sen.

Idag säger Micke:

- Vet du, du ska få rida! Jag har träffat en kompis som har hästar och vi har bestämt att du och jag och han och hans fru ska rida ut en dag och ha picknick!


Shit!

Jag kan inte rida. Det var 20 år sen (!) jag överhuvudtaget satt på en häst. Och t o m då skrek jag att jag ville ha en ledare... :-/

Jag kan skritt, men sen måste jag hålla i mig i sadeln och mina ben far rakt ut.

Saken är den att jag innerst inne är en kyckling...


Micke tittade på mig där jag hade stelnat i min rörelse.

- Men du ville ju rida, nu har jag ordnat det...!?


Ja, jag ville rida i en inhägnad hage med någon som höll i min häst. Eller åtminstonde gick bredvid.

Inte finrida med ett okänt par i skogen bland grenar och snår... Shit!


Jag förstår att Micke nu bjuder till för min skull. Han är inte den som bara sådär skulle sätta sig på en hästrygg. Han gör det bara för mig (det är kärlek) ;-) och då kan inte jag vara den som backar nu..


Så, om paret med hästarna inte har en Fallabella häst. Så behöver jag en ridlektion jävligt snabbt!

  

Lagom storlek!

Av Dina - 19 maj 2010 08:29

Jag vet att jag har varit motståndare mot olika dieter. Men så är jag ju inte mer männiksa än att jag kan ändra mig. Nu har jag kört Herbalife i tre veckor och resultatet nu efter tre veckor är:


Bröstvidd: - 2 cm

Midja: - 5 cm

Höfter: - 6 cm

Lår: - 2 cm

Vikt: - 3 kg


Det är nästan så jag vill gå ut och frälsa världen med Herbalife.

Den funkar faktiskt jättebra.

Frukost och lunch byts ut mot en shake och middag äts som vanligt.

Och shaken är mättande. Och god!

Lägger ut en länk här till höger.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards