Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Dina - 18 maj 2010 21:47

Den godaste vegetariska lasangen jag någonsin ätit är på Hermans.

Dom vägrar lämna ut receptet snålisarna.. :-)

Men jag letar nu efter nåt likvärdigt. Så jag har buntat upp med en hel del vegetariska lasangerecept och ska nu beta av dem en efter en, dock inte på samma vecka.

Först ut var Icakurirens  Vegetariska lasange. Helt ok, men man får inte känslan av att äta just lasange uten mer en pasta med tomat och zucchini. Men den var mkt enkel att göra.

Och, nej, killarna åt inte det här. Jag gjorde även en vanlig lasange till dem.  

Mat
Av Dina - 18 maj 2010 14:20

Skönt. Jag är uppenbarligen inte 100% frisk än. Det kände jag igårkäll när jag cyklade hem från jobbet. Och idag kom hostan. Men jag är åtminstonde feberfri.


Idag har jag bokat biljett åt min mamma, hon kommer den 7 juni. *Längtar*


Jag har inte skött min motion som jag borde på sista tiden så idag tog jag Athos till skogen. Men det var för varmt, vilket jag anade, och min hund börjar bli för gammal... :-(

Trots att jag gick 1/3 av vad vi brukar gå så la han sig vid lekplatsen på tillbakavägen och vägrade gå mer.

Nåja, när han såg att jag ville hem så masade han sig den sista biten, halvsprang in till köket och la sig pladask på golvet. Där ligger han nu och flåsar...

  

Hahaha.. Han ser alldeles galen ut här..

Sen la han sig tillrätta och så ligger han fortfarande:

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards