Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Dina - 10 mars 2010 19:37

Varje söndag gör jag veckans matsedel.

Vad vi ska äta mån-fre.

Sen åker vi och storhandlar.

På så sätt vet man alltid vad man ska laga och allt finns hemma.


Micke är på taklagsfest ikväll, så jag behövde inte ta någon hänsyn till honom, så jag hade bestämt att ikväll skulle vi äta Het räk och spenatpasta.

Jag hade sett fram emot det hela veckan. Och så är jag magsjuk idag.

Så, den såg god ut, den luktade gott, barnen sa att den smakade gott men jag har ingen aning.

Sätter in en bild på Max matlåda:

  

Mat
Av Dina - 10 mars 2010 10:10

Min blogg var värd 2.707 kr

 www.bloggvarde.se


Av Dina - 10 mars 2010 09:36

Det började redan strax efter kl 5 imorse.

Jag vaknade av att jag kände mig sjösjuk. Låg kvar ett tag och tänkte "nej, nej, nej", men till slut var jag tvungen och ge mig och rusa ut till klosetten.

Jag förstod att jag inte skulle komma till jobbet idag, så jag gick och ringde "Frisklinjen". Just då, när jag kände mig som värst. När kroppen bara ville falla ihop, då ska deras dator sätta igång och krångla så jag fick stå där i luren och vänta.

Vi 9-tiden orkade jag inte ligga ner längre. Mår fortfarande inte bra, men ville ändå upp och ta en kopp te.


Ute i köket ser jag Nacka-Värmdö posten.

Skurubron är på tapetern igen.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jäkla Nacka kommun!

Medan värmdöpolitikerna rustar för strid mot en avgiftsfinansierad Skurubro och ska låta sina kommuninvånare tycka till i en opinionsundersökning har fuckingNacka redan bestämt att det blir avgifter på den nya bron?!


Är dom dumma i huvudet?! Som om vi hade en alternativ väg, vi måste ju över Skurubron för att komma härifrån!


Jag ska alliera mig med värmdöborna. Jag ska minsann visa dem vart det jäkla myntinkasstet kommer att sitta...

Det är onsdag, jag är upprörd och illamående... Blä.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards