Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Dina - 11 februari 2010 17:23

Fick ett reklamblad i brevlådan idag, dom annonserade nya produkter på marknaden.

Jag la direkt märke till en av dem.

Blev alldeles mållös... Jamen självklart! Att ingen har tänkt på det innan?! Så innovativt!


Är vi verkligen så korkade så vi skulle köpa detta?!

Antagligen....

Här kommer produkten vi alla väntat på...:

  

En anti-ageing tandkräm!

"Motverkar fem ålderstecken på tänder och tandkött" står det.

Hur många ålderstecken sitter i munnen?! Hur många finns det överhuvudtaget?! Jag får paniiiiik!!!!

Blaaaa...


Av Dina - 11 februari 2010 08:43

...dåligt jag har sagt om Frälsningsarmén!

Dom är underbara!


Det var inte dom som inte ville sponsra, det var den förbannade Nacka kommun!

Haninge kommun sponsrar deras ungdommar som åker med, men inte Nacka.

Aldig Nacka. Det var samma sak när jag ville skicka barnen på kollo när dom var mindre. Nacka tillhandahåller inte kolloverksamhet, fick jag till svar. Så att kollo skulle kosta mellan 6500 - 8000 per barn. För två veckor. Glöm det!


Men häromdagen, kom ett mail från Frälsningsarmén som sa att dom tar med Oliver för 1000 kr. Dom skjuter i med resten!


Jävla snål Nacka kommun! Sen undrar dom varför Nacka ligger trea när det gäller tonåringar och fylla?! Idioter!


Iallafall, för att återgå till den sympatiska Frälsis. Underbara människor! Trevliga och tillmötesgående! God Bless!

Jag lyfter på hatten för dem.


  

Och som avslutning så tycker jag vi alla stämmer i med "Pärleporten".   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards