Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Dina - 2 januari 2010 13:22

Idag tog vi årets första riktiga långpromenad.

Vi har ju inte kunnat göra det dom sista dagarna eftersom han är mycket skotträdd och vägrar gå längre än till knuten.

Men idag, iförd i sin nya "fina" jacka, var det dags för en mycket uppfriskande skogspromenad.

Man skulle kunna tro att detta är Greve Draculas hund, men det är det inte, det är våran hund Gaylord, förut kallad Athos, i sin nya utstyrsel.

Sara W, vi tackar hemskt mycket för den fina presenten.


Solen sken, snön glittrade en och annan snöflinga singlade ner. Det var så vackert att man inte ens tänkte på att det var -10 grader ute.

Vi försökte fånga det vackra, men det gick väl inte alltid så bra.

Nere vid Danmarks ängar hängde istapparna i klungor.

Jag minns när jag var barn och man gick och bröt av sådana istappar och gick och sög på dem... äckligt!

Hur kunde jag?! :-/

Nu när jag ser dem hänger dom där vackara men absolut inte aptitretande.

För att summera promenaden var den jättehärlig.

Tänk att jag är den i min bekantskapskrets som är mest Viking!

(Sus, Staf, det var adresslapp på den sista meningen...) ;-)

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards