Alla inlägg under december 2009

Av Dina - 2 december 2009 20:53

Idag blev Ante farmor.

Jannis blev pappa till en liten flicka, Emilia.

  

Av Dina - 2 december 2009 14:36

Eller spenatpaj.

Igår kväll när vi gick igenom frysfacken för att se hur mycket mer som skulle ner i mammas resväska, hittade vi en himla massa spenat. Så vi bestämde oss för att göra spanakopitta.

Jag kan berätta att den blev skitgod!

  

Av Dina - 2 december 2009 14:12

Igår var jag hos ortopeden. Jag skulle ta bort stygnen och få ett smidigare gips. Trodde jag!

Jag fick ett nytt lika otympligt gips som förra gången. Och nu när det har torkat märker jag att det inte sitter bra, så nu måste jag in ytterligare en gång och göra om det.

Det var en lite märklig känsla att bli av med gipset igår.

Jag tyckte att jag tränat så bra och kunde röra fingrarna utan problem.

Men när gipset åkte av ramlade handen ner.. Ingen styrsel alls!

Jag passade på att ta ett snabbkort på handen, där den låg. Titta på ärret, ser det inte ut som en kinesisk drake?

Stigmata...

  

Av Dina - 2 december 2009 14:03

Ett av mina inköp på Brisak var 4,5 m lång radda med lysande tomtar.

Jag visade dem för Micke och han tittade på dem och log och sa: "Javisst, lilla gumman, säg bara till vart du vill ha dem så sätter jag upp dem!"

Saken är den att dom är för innomhusbruk och jag vet inte vart jag ska ha dem...

Men det var ju extrapris på dem, så dom var billiga!

  


Av Dina - 1 december 2009 21:50

Igår tog mamma och jag bussen ut till Brisak.

Dom absoluta sista presenterna skulle inköpas.

Och alla som har varit på Brisak vet att det inte går att gå därifrån utan att ha fått med sig någon bra-att-ha sak som man egentligen inte behöver...

Det gällde både henne och mig... :-/

  

Av Dina - 1 december 2009 21:46

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards