Alla inlägg under oktober 2009

Av Dina - 25 oktober 2009 19:16

Saker som är svåra att säga när du druckit för mycket vin:

Oöverträffat

Innovativt

Preliminärt

Kvastskaft

 

Saker som är väldigt svåra att säga när du druckit för mycket vin:

Västkustskt

konstitutionerad

Substantiera

Tillvägagångssätt

 

Saker som är i stort sätt omöjliga att säga när du druckit för mycket vin:

Nej, ingen mer sprit för min del.

Tack, men jag vill inte ha sex.

Ledsen, du är inte riktigt min typ.

 

Av Dina - 25 oktober 2009 19:11

Yvonne hade bokat mig idag.

Hon har fått nytt jobb och då behöver hon lite nya outfits.

Och smakråd..

Och idag var en såndär dag som jag kände för att piffa upp mig.

Så, på skyhöga klackar var jag runt stan på shopping.

Mina fötter bränner...

Som avslutning gick vi förbi Texas burger i Kungshallen och köpte Ceasarsallad "to go".

Hem till Yvonne, kasta av mig skorna och avnjuta en god sallad.



Av Dina - 25 oktober 2009 19:08

Det känns som om min blogg blivit våldtagen... Av reklamen! :-(

Av Dina - 24 oktober 2009 23:57

Kom nyss till min blogg för att skriva en kommentar i Sarahs blogg och när jag kommer ut från hennes sida och öppnar upp min vad ser jag då?!

Reklam!!!!

Vafan! När hände det?!

Up

Av Dina - 24 oktober 2009 21:04

Disney har gjort det igen!

En underbar film!

På en skala från 1 - 10 är den en 11!

Se den!

Och när ni gör det, ta med näsduk!

  

Av Dina - 24 oktober 2009 14:13

Micke hade bokat förmiddagen.

Vi skulle åka till hans jobb när det var massa "träavfall" som skulle tas omhand.

Vi har ju kamin och all ved vi beställde i sommras är endast björk, blir så himla varmt efter ett tag, det här blir inte lika varmt, så det fungerar suveränt för myseldning.

Men när vi väl kom dit så hade någon av hans arbetskamrater tagit med sig nyckeln hem.

Så istället tog vi en mysig höstpromenad runt sjön Magelungen istället.

  

Av Dina - 24 oktober 2009 14:07

Det var gårdagskvällens film.

Vid två, tre tillfällen drog jag på läpparna, annars led jag mig igenom hela filmen.

Detta är en barnfilm! Mycket pang, pang men hellöjlig!

Och det blev absolut inte bättre av att det var Arnold Schwarzenegger som hade huvudrollen, I´m not a fan.

Däremot var det lite roligt att så många kändisar var med om än i förbifarten...

  

Av Dina - 24 oktober 2009 13:50

Igår skulle vi ha fredagsmys och se på film.

Och, ja, jag gick och la mig med magknip, igen...  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards