Alla inlägg den 17 september 2009

Av Dina - 17 september 2009 09:15

  

Det är lite jobbigt att ha två sambon och blogga samtidigt.

Jag har liksom inte fått rutin på det än.

Yvonne och jag har tillbringat vår mesta tid med att baka, laga mat och fika.

Micke å andra sidan har gett sig själv amnesti, det innebär att han känner inte att han behöver komma hem direkt efter jobbet och kan umgås som han vill med sina kompisar.

Här om kvällen kom han hem kl 22?!

Fast det gör inget, han har faktiskt inte varit saknad.

Men efter ett snart veckolångt samboförhållande med Yvonne sätter sina spår, både på henne och på mig.

Så nu är det no mercy.

Igår blev det en shoppingtur av sånt vi behöver för att inte tillåta oss att längre komma med ursäkter.

Dvs nya gympaskor, så jag kan gå ner på friskis som jag inte har gjort sen i maj....:-/

Nya gummistövlar så att jag inte ska kunna banga en långpromenade i skogen, dom förra läcker.

Ja, och som belöning till mig så köpte jag ett par söta klackskor också...:-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards