Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Dina - 25 augusti 2009 09:10

Och när saker och ting händer plötsligt, så blir man lita tagen på sängen.

Och detta hände mig igår.

Jag står och tvättar mina händer och slänger en blick på spegeln.

- Aaaahhhhh!!!

Där! Utan förvarning fanns den bara. Ett grått ögonbryn! *Uuäh*

Fy fan, säger jag bara, detta var nog nådastöten för mitt självförtroende.

Ok, att jag har fått gråa hårstrån, jag har vant mig, det hände för länge sen.

Och lite rynkor i anskiktet, eller som en kosmetolog valde att kalla dem, fina linjer. Jag gillar dem inte heller, men någonstans måste jag ändå acceptera att jag trots allt är över 40 år.

Och faktiskt, i det stora hela, välbehållen.

Men det här, jag vet inte hur jag ska bortförklara det. DET är kärringvarning om något!

Så, jag elimenerade beviset. Och idag ska jag köpa färgmedel till ögonbrynen också, för säkerhetsskull, jag ska ändå färga håret i eftermiddag, kan ta brynen med då. *suck*

Är det såhär mitt liv ska bli nu? Ska jag ha fullt upp med att jaga och "förstöra" ålderstecken?!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards