Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Dina - 10 augusti 2009 20:30

Susanne smsar söndag förmiddag om picknick på stranden.

Ja, tack, tyckte.

Så iväg ut mot Susanne och Staffan för en dag på deras strand.

Det var faktiskt min första dag på stranden den här sommaren. TRAGISKT!!

Det har faktiskt varit många fina dagar.

Väl på stranden tog vi oss en fika. Därefter hoppade Staffan och Micke i badet medans Susanne och jag gjorde viktigare saker, så som korsord.

Därefter, när "pojkarna" kom till baks och hade torkat och vi hade fikat än en gång var det dags för båttur.


 När jag träffde Micke hade han en båt. Första sommaren bet jag ihop bara för att visa att det är kul på sjön. Jag har aldrig varit en vattenmänniska.

Vi skumpade hit och dit hela sommaren, som f ö var kanonsommar, och var på många öar och kobbar.

Sommaren därpå tyckte jag det var faktiskt riktigt trevligt på havet när jag tänkte efter.

Tredje och fjärde sommaren bar urusla. Vi var ute med båten kanske fem gånger på hela dom sommrarna.

Micke tröttnade också då vi hade en träbåt och tyckte att åtta år med båt fick räcka. Nu ville han göra nåt nytt och han sålde båten och köpte mc.

Så den sommaren fick jag lära mig att tycka om motorcyklar....

Iallafall, nu när vi inte längre äger någon båt kan jag sakna den som 17.

Så att åka ut med Sus och Staffan i deras båt var underbart.

Jag njöt hela resan. Hoppas det kommer fler möjligheter, åtminstonde en gång till innan sommaren är slut!

Vi hade väldigt trevligt och mysigt fram till kl. 15.30 då jag var tvungen att masa mig till jobbet...:-(


Av Dina - 10 augusti 2009 10:07

En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig på mensruationscykeln.

När kvinnor har ägglossning tycker de om män med ett kraftiga, maskulina drag.

Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.


*Mowahahaha*

Av Dina - 10 augusti 2009 09:48

Kvinnor

1. Ja                                        =Nej

2. Nej                                      =Ja

3. Kanske                                 =Nej

4. Vi behöver                           =Jag vill ha

5. Jag är ledsen, men..            =Du kommer att få ångra det här

6. Vi behöver prata..               = Nu har du ställt till det..

7. Ok, gör som du vill                = Passa dig jävligt noga

8. Jag är inte alls arg                 =Klart jag är arg, din idiot

9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?


Män

1. Jag är hungrig                                        =Jag är hungrig

2. Jag är sömnig                                         =Jag är sömnig

3. Snygg klänning                                       =Snygg urringnig

4. Jag älskar dig                                          =Jag vill pöka nu

5. Ska vi dansa?                                           =Vill du pöka med mig?

6. Jag har tråkigt                                         =Vill du pöka med mig?

7. Kan jag ringa dig nån gång?                      =Vill du pöka med mig?

8. Ska vi gå på bio?                                       =Vill du pöka med mig?

9. Får jag bjuda dig på middag?                     =Vill du pöka med mig?

10. Dom skorna passar inte till dräkten          =Jag är gay

                                

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards