Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Dina - 25 juli 2009 16:29

Idag skulle vi till Ante och Kjelle, han hade fyllt 50 år för några dagar sedan och idag skulle det firas.

Jag bävade lite för festen eftersom jag visste vad som komma skulle... Ante hade beställt en strippa som överraskning.

Personligen tycker jag att sådant hör hemma på strippklubb och inte ute i trädgården i ett villaområde.

Dessutom tycker jag det är lite osmakligt när folk har med sig barnen och mormors syster med man sitter där också.

I vilket fall som helst, det var inte min fest och inte min man, så det var bara att hålla god min.

Maten som serverades var mycket god. Trevlig stämmning och tur med vädret.

Kl. 19:00 anländer bilen med damen i fråga. Dom parkerade en liten bit bort så det inte skulle märkas. Det skulle ju bli en överraskning.

Kjells kompis Olle tog med sig Kjell på en tur ner till vattnet medans tjejen smög in för att byta om till "danskläder".

Kjell kom upp, satte sig på angiven plats och ut kom värsta pangbruden.

Mycket söt tjej med en otroligt vacker kropp och hon kunde röra sig minsann, t om gå ner i spagat.

Kjell såg ut som ett barn i en leksaksbutik. Så pubertalt av honom!

Men fröken kom inte själv, nej hon var eskorterad av en man som såg ut att komma från en MC-klubb.

Jag satt vid en mur på tomten, en liten bit ifrån, och han satte sig bredvid mig och höll ögonen på vad som hände däruppe.

När showen var slut och hon gick in för att klä på sig sina vanliga kläder puttade jag på "bodygarden" och sa: Nu är det väl din tur?

Han tittade frågandes på mig. Jag fortsatte: Ja, det är minst lika många kvinnor här som män och nu har dom fått sitt då är det väl våran tur och du måste väl ha lärt dig the moves så nu är det din tur!

Han skrattade bara.

Boooring.

Vi åkte hem ganska tidigt då jag skulle jobba dagen efter.

Men i det stora hela var det en trevlig dag!

Skulle ha satt in ett foto ifrån festen, men Micke tyckte det var osmakligt... :-/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards