Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Dina - 21 juni 2009 18:49

...skogen!

Jag opptimisten hade planerat att åka hemifrån vid 8-tiden redan.

Torsdag kväll/natt hade jag in i det sista suttit och renskrivit tal, gått igenom packning o d.

Nåväl, prick kl 9.00 hämtade vi Panikos, han skulle också med på bröllop.

Det var dit vi var på väg, mot Vickan och Daniels bröllop.

Jag tyckte det skulle bli en spännande resa.

Jag har inte varit så högt upp i Sverige och skulle nu passa på att få se det Norrländska landskapet.

Minns inte riktigt vart jag somnade, men blev väckt vid Gävle för fika.

Kaffe och fralla på vägkrogen blev det.

Satte oss i bilen igen. Jag tog fram ett korsord, sen blev allt svart igen och blev väckt lagom för lunch, dvs fiskburgare på Max.

Men nu var vi så pass högt upp i landet så det var egentligen nu det började bli intressant. Så nu skulle jag hålla mig vaken! Sure...

Vaknade 20 minuter innan vi var hemma hos dem.


Bådas respektive föräldrar var där, och efter en välbehövlig fika satte vi igång med den sista finputsningen.

Imorgon skulle det vara "Den stora dagen" .


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards