Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Dina - 12 juni 2009 20:44

Ibland undrar man. Idag har mina tankar gått till min exmans nya svägerska.

Hon har gift sig idag. Utomhusbröllop... Jag tror det var i Hagaparken.

Dom kunde inte haft mer otur med vädret.

Om en vecka ska jag på bröllop hos Vickan och Daniel. Det är också utomhus. Jag hoppas verkligen det blir åtminstonde uppehåll.

Nej, jag hoppas det blir stålande väder!

Men för säkerhets skull har jag börjat titta på sådana där regnaställ som ser ut som en poncho med huva. Ett genomskillnigt så att man ser att man klätt upp sig dagen till ära...

Jag vill citera min gode vän Lokman, han sa: Dina, jag har bott i Sverige i 15 år och en sak har jag lärt mig om svenskarna: Man kan aldrig lita på deras väder..

Han har så rätt. Vill man vara på den säkra sidan ska man nog åka till ett land mer söderut. Då får man garanterat sol. Det är dessutom en utmaning att stå brud i 43 graders gassande sol... :-)

Av Dina - 12 juni 2009 13:29

Jag har fyra dagar kvar på min semester och allt verkar gå emot mig.

Först vädret och jag tror inte jag behöver kommentera det ytterligare....

Sedan så såg jag att F&S har slutat med dansen på lördagarna över sommaren?!

Var det något jag sett fram emot så var det att få gå på dansen imorgon bitti. Illa...:-(

Och nu är dom här. Ormarna. Dom har säkert varit här ett tag, men dom har hållit sig gömda. Dom har väl inte gillat vädret dom heller.

Men detta var vad som välkomnade mig på stigen i Krokisskogen när jag skulle rasta Athos. Bilden är inte min då jag inte hade sinnesnärvaro att fota själv...

Av Dina - 12 juni 2009 09:42

Jag var inne på AIK-bloggaren Loves sida.

Om ungen är bara 11 år måste jag säga att jag är grymt imponerad av Love!

Så engagerad och duktig!

Jag blev glad. Tack Love! :-)

/Dina

http://aik-.bloggagratis.se

Av Dina - 12 juni 2009 09:00

Har just vaknat och sitter nu och dricker kaffe.

När jag kom ut i köket såg jag mammas tofflor som hon lämnat kvar.

Och märkte att jag inte riktigt kan hantera min nyfunna frihet; Jag saknar dem som faan...:-(

Fel känsla! Meningen är ju att jag skall njuta nu.

Nåväl, det blev sent igår. Jag ska dricka mitt kaffe och läsa några bloggar så får jag se om den rätta känslan, den jag ämnade ha, innfinner sig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards