Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Dina - 29 maj 2009 08:37

Igår kom Vickan och Sarah hit på besök. Mycket trevligt, jag har ju inte sett dem på länge. Önskar bara att Sarah skulle stannat längre, vi fick ingen kvalitetid nu, det sa bara *schwich* så var tiden ute...

Jag hoppas nästa gång hon kommer till Stockholm att hon bor här.

Vid tretiden kom Ante och hämtade mig. Vi skulle till frissan. Hon var bra, men jag kommer nog återgå till min egen frissa 2under.

Jag hann nätt och jämt hem för att plocka upp Oliver och in till stan.

Vi skulle träffa Sara W och Elin för middag och bio.

Vi gick till vårt vanliga Kinaställe. Sen var vi och såg "En natt på museumet2". Helt ok familjefilm....

Vi kom hem strax innna tio.

Sen vi blev Ormingebor, igen för min del, så har jag en ny tradition.

Den ska jag snart införliva igen. Jag ska nämligen ta mig upp mot centrum så jag kan se karnevalståget.....

"Det är karnival, orminge karneval å alla som vill kan få följa med på orminge kanrneval..."

Jag hör sambatornerna redan!

C U! :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards