Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Dina - 5 maj 2009 10:38

Tänk när något händer så kommer det fler saker samtidigt.

Allt på en gång. På två månader ska jag hinna med :

En invigning, planera studenten, få hit mamma frång Grekland, dvs hitta och boka biljett åt henne, ha studentskiva, gå på skolavslutning, se till att mamma åker hem igen med Mia, Ottilia och Oliver, åka på bröllop.

Allt detta sker inom loppet på mindre än två månader och emellan där ska jag hinna jobba och ta hand om resten... I´m gonna need rehab... jo, jag glömde att jag ska operera tummen därnågonstans också... Hahaha... Jag ska smuggla med mig morfintuben hem.

Så, nu ska jag dra ett djupt andetag, resa mig från stolen jag sitter på, ställa mig och förbereda middagen, baka en kaka, röja upp, ta ut Athos på en långis för kl 15:00 kommer Giovanni hit med några andra människor som är här på besök från..... ÅH MY GOD!..... MEXICO!!!

Nu fattas det bara att man åker på någon svininfluensa också...*suck*

Jaja, vad är en bal på slottet???


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards