Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Dina - 28 mars 2009 13:16

Till alla!

Glöm inte att släcka ner ikväll kl 20:30-21:30.

Vi har bunkrat upp med chips, läsk, ljus och spel.

Av Dina - 28 mars 2009 13:10

Jag köpte mina galloscher där. (Se tidigare inlägg)

Jag satte på mig dem idag eftersom det var sånt slask när jag skulle till F&S, Micke skjutsade mig så jag gick från parkeringsplatsen till gymet. Jag blev alldeles dyngsur om fötterna!

Sist jag använde dem blev jag också blöt, inte lika myckt ios, och jag trodde att det berodde på att jag fått snö i stövlen.

Men idag blev jag plaskvåt. För att inte tala om hur jag blev när jag gick hem.

Jag tänker gå upp till Lindex med dem och lämna tillbaks dem. Jag har inte kvittot kvar men det skiter jag i för nu är jag arg!

Så, till er som funderat på att köpa galloscher eller gummistövlar på Lindex, gör inte det. Dom är värdelösa! :-(

Av Dina - 28 mars 2009 13:05

När man får komma ner till F&S på Dans.

Jag är helt betagen av den. Börjar få in stegen nu så jag ser inte längre ut som en skadeskjuten fågel som flaxar runt på golvet utan mer som en halt...:-)

Idag var jag uppe redan kl 7 på moronen, men Micke tyckte att det var för tidigt att komma upp så han gjorde iordning kaffe och la sig bredvid mig och så satt vi och lyssnade på radio. Micke somnade om först och efter att ha lyssnat på hans snarkningar ett tag somnade jag också om fram till kl. 9.

Efter passet gick jag och köpte frallor och så gick jag hem och åt frukost.

Bra böjran på dagen! :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards