Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Dina - 26 februari 2009 23:46

Ha! Jag kom på hur man gjorde! Helt själv!

Jag laddade upp en bild. Se Cinderella. Kanske inte den bästa bilden, men nu när jag vet hur man gör, kommer det säkert fler!

Om jag nu kan komma på vart jag la sladden som går från min mobil till datorn...:-/

Av Dina - 26 februari 2009 23:02

Igår fick jag en trevligt överraskning när jag kom hem.

Sus inviterade mig till en korsordsafton. Hon var gräsänka. Mycket trevligt.

Jag packade på mig korsordstidningar och dom braiga tepåsarna och sen bar det iväg till "landet".

Vi började kvällen med en middag och tjejsnack. Sen plockade vi fram korsordstidningarna, satte på tevatten och började lösa.

Vid detta laget var kl ungefär 19:30, och när man är i våran ålder så känner man det. Vi böjrade krokna och hjärncellerna hade en efter en börjat tacka för sig. Vid  21 -tiden satt en av oss med korsorden och den andre av oss vid datorn och googlade.

Vi fick iallafall ut dem!

En timma till sen var det hemfärd och nattinatti.

Vi sa att vi skulle göra om det; "någon dag när vi inte jobbar dan efter".

Sure! Förr jobbade vi också dan efter, det hindrade inte oss från att sitta ett par timmar!

Vi har blivit mesar helt enkelt! Kan det vara så illa?!

Eller är det helt enkelt så att det var brist på sol sommaren som var och en lång och grå höst och vinter och våra kroppar har brist på energi?

Ja, så är det nog.

Men för säkerhets skull tar vi det en helg nästa gång, då vi har sovit ut på morgonen och vi inte behöver stiga upp dagen efter.

Men jag hade mycket trevligt så länge det varade!

Pussipussi. :-)



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards