Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Dina - 21 februari 2009 12:13

Idag fyller AnnaMaria och Sarah år!


Grattis till er båda!

Kramar

Dina

Av Dina - 21 februari 2009 11:57

Torsdag. Börjar känna mig så friskt så jag blev rastlös. Har vilat för mycket. Yvonne ringde och frågade om jag ville laja med henne på kvällen. Jag skulle ha träffat henne på fredagen innan men jag blev ju sjuk då och avbokade. Och vi hade ju en middag att ta igen. Så jag bestämde mig för att åka in och äta middag med henne. Vi åt middag på East, jag beställde små friterade bläckfiskar. Dom var små, jag kunde faktiskt inte säga om det var bläckfisk eller friterade spindlar. Benen hade krullat sig i hettan, men gott var det! Våran kompis Pekka joinade oss och efter maten ville Pekka gå till Ritch för en avslutande drink.

Det gjorde vi. Jag drack en Cosmopolitan och den tog! Måste ha varit att kroppen var svag efter influensan.

Åkte hem kl.23 eftersom jag skulle jobba dan efter.


Fredag. Klockan ringde kvart i sex. Jag svor över att jag var ute kvällen innan ett par sekunder sen var jag tvungen att gå upp. Började jobba 7:30.

Micke hämtade mig kl. 16 när jag slutatde och vi åkte till Maxi och handlade.

Hade lovat Mia göra smörgåstårtor åt henne.

Kom hem, drack en snabb kopp kaffe och satte igång med smörgåstårta nr 1. Micke fick åka iväg och köpa pizza till middag då hela köket var full med saker. Åt middag, satte igång med tårta nr 2.

När den var färdig var jag tvungen att gå in och färga bort irriterande grå hår eftersom jag ska åka Ålandsbåt och vill se representativ ut.

Färdig med det var kl. 24 och jag gick och la mig.


Japp, frisk och back in track!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards