Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Dina - 9 februari 2009 23:03

Var på Göta Lejon ikväll och såg Buddy Holly. Eller rättare sagt Brolle som honom.

Denna musical är ett måste för alla 50-tals nostalgiker.

Alla som är med i den är musiker, och det märktes, deras skådespelartalanger var inte dom bäsa. Men jäklar vad det svängde! Eller som vissa skulle säga: dom rockade fett!

Har aldrig varit ett Brolle-fan men är på vippen att bli det efter det här. Måste erkänna att killen kan sjunga!


Själv hade jag gjort mig iordning för kvällen. Jag hade en snygg topp, bra makeup, håret utsläppt, hade gjort mittbena och två små flätor i luggen som jag dragit bakåt. Jag kunde ha gått dit som Pocahontas om det inte vore för en liten irriterande detalj. Jag hade inte hunnit färga håret. Så precis som  på mitt foto hade jag många gråa partier.

Så istället för att komma till teatern som en indianprinsessa, såg jag ut som kloka gumman i lägret. :-/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards