Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Dina - 31 januari 2009 22:43

Mina planer sprack redan imorse. Jag skulle på dansgympa med vaknade för sent. Pallrade mig upp och gjorde mig iordning för att åka in till stan och träffa Yvonne + sällskap. Vi hade en mycket trevlig brunch som pågick ända fram till kl 16:30. Tiden går snabbt när man har trevligt. Och aldrig har jag pratat så mycket engelska som jag gjorde idag. Phu, man tror man är så himla duktig tills man ställs inför verkligheten. Men jag tror det gick bra. Micke kom och hämtade mig i stan. Jag mår fortfarande inte sådär jättebra. Min hals sticks. Min kropp känns tung och huvudet värker. Tror inte det blir någon yoga för mig imorgon. Ska nog bara ta det lugn och kurera mig.

Idag åt jag min första semla för året. En mycket delikat semla. Jag har verkligen gått och suktat efter dem, men det har aldrig riktigt blivit läge för en. Nu var det det. Och eftersom jag är upprörd över att min mens har uteblivit denna månad var jag värd den där semlan extra mycket. Och annat gott jag kan tänkas vilja ha som tröst...:-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards