Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Dina - 30 januari 2009 21:41

Imorse när jag vaknade så bådade det inte gott. Mitt onda öga skavde. Det gör det alltid när jag har en infektion på gång eller när jag legat i drag. Gick upp vid 5:30-tiden eftersom jag skulle åka med Micke.Väl på jobbet började min näsa att rinna. Sen mina ögon. ´Vid lunch fick jag även ont i halsen och lagom tills jag skulle gå hem så joinade huvudet förkylningsgruppen.

Är det inte typiskt?! Nu när jag ska ha helg och är helt upptagen hela helgen. Det här har jag inte tid med!

Ikväll, så skulle jag och Micke ut och äta med Ante och Kjelle. Imorgon kl 10:30 har jag okat in mig på gympa, och direkt efter gympan ska jag äta brunch med Yvonne och träffa hennes nya date. Spännande.;-)

På söndag hade jag tänkt yoga. Nej, just nu passar inte det att bli sjuk!


Jag, Micke, Ante och Kjelle var på drottningg. och åt kinabuffé. Vi  och resten av Stockholm. Väldigt mkt folk ute ikväll.

Jag brukar tycka att dom har schysst mat där, men jag vet inte om det var för att jag inte var 100 idag som jag tyckte den bara smakade sådär..

Vi kom hem tidigt.

Ska dricka en kopp te nu och sätta mig i soffan och slötitta på tv och bara ta det lugnt så jag kan vara med på gympan img.

Natti natti.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards